Dit succesverhaal vertelt u hoe de digitale diensten van WP Kemper baanbrekend zijn en hoe ze hun voorsprong kunnen uitbreiden met hun eigen service app.

Digitaal Brood – De makkelijke weg naar uw eigen service app

De in het machinenetwerk beschikbare besturings- en sensorgegevens worden door de besturing en de HMI via OPC-UA ingelezen en via Node-RED verder verwerkt. Als gebruikersinterface zijn er uitgebreide dashboards gemaakt als service-apps. Deze app visualiseert de data en maakt directe interactie door de operator ter plaatse mogelijk. Indien gewenst kan het bedienend personeel direct vanuit de service app contact opnemen met WP Kemper Service. De relevante gegevens voor de identificatie van het systeem, zoals klantnummer, serienummer en andere geselecteerde machine-informatie, worden ook verzonden – WP Kemper Service kan direct beginnen met het oplossen van problemen via onderhoud op afstand. Tijdrovende coördinatie per telefoon of e-mail behoort tot het verleden…

Wilt u het hele succesverhaal van WP Kemper lezen? Wij sturen u graag het volledige succesverhaal toe.

Aanvragen Success Story